Haa… ni min nak habaq kat budak-budak wicet, budak-budak yang generasi depa kena panggil dengan huruf X, Y dengan Z… cer hampa tunjuk gambaq ni kat mak pak hampa yang generasi yang dirujuk tak pakai huruf…😂

Ni kalau hampa tak cam, gambaq Taiping Supermarket dengan pasar malam yang ada tiap-tiap malam kat depan Casual Market sekarang. Lani suasana tu ada bila nak raya aje.

Zaman ni nak habaq hampa, Michael Jackson pun dok kerja kat gerai Kombat jadi tukang bungkuih mee dgn kuetiau goreng… 😂

Kan best kalau lani depa bagi buat macam ni… tiap-tiap malam meriah oooii…